donderdag, juni 15, 2006

Voetbal uitspraken van deze week !

,,Marco en ik hebben contact over wat dan ook, maar mijn invloed valt mee. In procenten uitgedrukt: 0,1 procent. Maar hij kan altijd bellen.’’ Analist Johan Cruijff in Havana, het blad van de Hogeschool van Amsterdam. ,,Voetbal gaat dood aan de tactiek. Er mag niet meer verloren worden. Dus begrijp ik niet waarom iedereen zo uitkijkt naar het WK. Mooi voetbal zal zeer zeldzaam zijn. Trainers zijn bange mensen geworden.’’ Voormalig Duits international Günther Netzer in NRC Handelsblad. ,,Giovanni van Bronckhorst is een een klassiek voorbeeld van een speler die voordeel heeft van zijn Europese paspoort. Hij slaagde niet bij Arsenal, werd uitgeleend aan Barcelona en heeft daar nu een vaste plek. Als een Amerikaan bij Arsenal zou mislukken, zou hij daarna bij de New Jersey MetroStars of Red Bull New York terechtkomen.’’ De Amerikaanse keeper Kasey Keller tegen Reuters. ,,Ik verdien goed. Maar waarom moet het altijd over geld gaan?. Zet de tv aan en je hoort telkens hetzelfde liedje: Hoeveel kost dit? En hoeveel dat? Ik vind dat jammer.’’ Aanvaller Thierry Henry (Frankrijk) op Planet Syndication.

Geen opmerkingen: