zondag, maart 26, 2006

Meneertje legt uit hoe je een meisje versiert .

Versiercursus van een verkrachter: Ik zet mijn versiertruc in meneer de agent. Je weet tog, je zet wat gouden tanden in je mond, mooie tatoo, dure schoenen en de dames vallen voor je. Gaat gewoon vanself, als je maar schijnt! *** met die mevrouw. Weet je, je kan tegenwoordig niet meer zien hoe oud die meisjes zijn. Die bouw van die meisjes tegenwoordig, ik weet niet wat ze eten krijgen tegenwoordig, je weet tog Ik begin niet aan dingen die ik niet af maak. Je weet tog.. kijk zelf en oordeel

3 opmerkingen:

Anoniem zei

lafu lafu mie lafu jere

Anoniem zei

Wat voor een kill is dit man... ik heb ook gelachen hoor.

Anoniem zei

Alsof dit zo grappig is. Ik snap wel wat die boi bedoelt maar hij komt zooooo achterlijk over. Vergeet niet dat veel NL-ers naar dit soort docu's kijken. Die krijgen steeds een heel slecht beeld te zien van Suri-jongens, alsof zij zich allemaal zo misdragen en allemaal zo dom zijn. En dan nog wat: was dit een speciale editie over zwarte mannen?????? Want genoeg NL-mannen mishandelen hun kinderen, maar een afrikaan moet weer op TV een verklaring afleggen. Je krijgt zo een eenzijdig beeld over zwarte mensen. Alsof zij alleen crimineel kunnen zijn.