donderdag, oktober 12, 2006

Postbank brainstormt online met consument

12 oktober 2006, 11:07 Rubriek: Brandgagement Concepten Merkontwikkeling Marije Gast schreef er gisteren al over op Molblog en vandaag is dan blijkbaar ook het persbericht de deur uitgegaan over De Brainstorm Van Je Leven die Postbank in samenwerking met MSN organiseert. Volgens de Postbank komt er veel op je af als je tussen de 20 en 35 jaar bent. Je kunt alle kanten op, maar welke kant is de beste? Welke keuze is de slimste? Om mensen in die levensfase op een bijzondere manier te stimuleren om de juiste keuzes te maken en antwoord te krijgen op hun vragen heeft de Postbank ‘De Brainstorm Van Je Leven’ in het leven geroepen. De uitkomsten en beste oplossingen worden op een speciale MSN-site en via deze nieuwsbrief besproken en gepubliceerd. De brainstorm bestaat uit een aantal rondes. In de eerste ronde wordt direct na inschrijving gevraagd welke behoeften en ambities je hebt. In de tweede ronde ga je creatief aan de slag en krijg je de kans om zelf oplossingen te verzinnen om meer controle te krijgen over zaken die jij belangrijk vindt in je leven. Hierbij word je geholpen met allerlei uitdagende opdrachten. In de derde ronde krijg je de uitdagingen van anderen te zien. Die kun je verbeteren, aanscherpen en uitwerken. Tot slot kunnen deelnemers in de vierde en laatste ronde uit een selectie van de beste ideeën hun voorkeur aangeven. Leuk concept, ben benieuwd naar het aantal deelnemers en de kwaliteit van de resultaten. Denk overigens wel dat ze er iets meer mee hadden kunnen doen dan wat er nu staat. Het is nu redelijk afgesloten voor niet-deelnemers of vergis ik me daar in?

Geen opmerkingen: